Home » » Itu Memang Saya

Itu Memang Saya

Empayar Utama - Tuesday, April 5, 2011 : 2 comments

"Lelaki dalam rakaman video itu adalah saya" - Ini kata-kata Chua Soi Lek pada hujung Disember 2007. Dan siapa Soi Lek selepas itu?

Dia tak pusing-pusing cam helikopter, sebab dia tau helikopter yang pusing-pusing len macam sikit akan jatuh, terhempas dan tak ada apa lagi dah nanti.

HelikopterDia pun tak pusing-pusing cam kereta drift. Pusing punya pusing takut terbalik pastu nak repair balik mahal wooo... Silap-silap kira 'total lost' abis cerita.

KeretaSemalam benda yang belum patut keluar, akhirnya keluar juga pukul 4.30 petang oleh tangan-tangan ajaib. Kalau ikut cerita, tak ada siapapun lagi simpan salinan video yang tengah hot sekarang ni. Tapi itulah realitinya dan ini dah jadi satu kes lain pulak dah.

Hari ni boleh kata semua paper keluarkan cerita dan gambar yang serupa. Kalau buat kawad cam kat bilik yang lebih kurang sama dan dipakaikan tuala labuh yang sama, aku boleh kata yang watak dalam video tu 90 peratus sama cam aku. 10 peratus lagi adalah warna kulit, rambut, misai, janggut, cermin mata, apa lagi ya; senang cakap fizikal lah. Takkan aku nak bohong kata langsung tak 'match'. Penipu besarlah aku. Kalau 'compare' botol mineral ngan watak lelaki tu - haaa itu boleh kata 100% tak 'match'.

Cerita pasal pusing-pusing, jenama jam kat bawah nipun boleh tahan gak. Kira 'free promotion' buat masa ni. Jadi jam best tak? Takkan pusing terbalik punya. Pusing cam biasa, jarum tak pusing kalau tak idup. Boleh idupkan balik kalau tukar bateri baru (yang pakai baterilah) atau 'kunci' balik butang kat tepi tu untuk yang otomatik.


OMEGA
Tapi Soi Lek bukan jam aaa... Cuma fikir sendirilah kenapa orang boleh terima dia semula walaupun dia sendiri yang buat pengakuan - "Itu memang saya". Ada berani?



related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

2 comments:

  1. Chua Soi Lek????... Ada helikopter... pastu ada kereta... Tetiba iklan jam pulak...
    Ni betul2 punya pusing daaa... hahahaaaa!!!!

    ReplyDelete
  2. Haa... nengok kat paper - kan da terhempas. Jam Omega pun makin pemes hehehe...

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...