Home » , » Iklan Grapevine Proton Inspira

Iklan Grapevine Proton Inspira

Empayar Utama - Saturday, July 2, 2011 : 1 comment

Tengah blogwalking malam (pagi) tadi, terjumpa satu lagi Grapevine kali ni iklan Proton Inspira.
Proton Inspira

Memula aku jumpa kat Teratak Usang pastu jumpa lagi kat DEFARHANO VII LIFE Jadi sekarang ada 4 iklan Grapevine aku dapat.
Teratak Usang
DEFARHANO VII LIFE
Cuma tulah, satu je yang aku masih musykil sebab Unique Clicks tak sama dengan Amount Credited. Dua iklan terakhir ok tapi dua iklan pertama tu camana ya? Dulu ChurpChurp dah adjust bagi sama; 3 Unique Clicks dapat namploh sen untuk iklan pertama dan satu Unique Clicks je untuk iklan kedua. Pastu Unique Clicks bertambah tapi duit dok tangtu la jugak.
ChurpChurp

Lepas aku antar tiket aritu (asyik nak anta tiket je...) inilah jawapan dia:
ChurpChurp

Eh, nampak tak. Kalau tak jelas klik kat pic bg nampak besar aaa. Ada sapa-sapa boleh tolong tak?

related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

1 comment:

  1. salam bro, camne ngan churp2x... bape kali dah cashout...huhuhu...

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...