Suasana Di Stesen Bas Kisah Seram UUM: The Untold Story Bertuah Punya Cabutan Bertuah!!! Alamak Nazir Datang Melawat Aku Tak Mampu Menahannya... Kesabaran Dan Kejujuran Diri (Teknik Belajar Menipu ^_^) Koleksi Gambar-Gambar Panas
Cerita Yang Jarang Terkini :

Kejohanan Futsal Dan Bola Jaring KEMAS Negeri Johor 2015

Empayar Utama - Sunday, May 10, 2015 : 3 comments

Semalam berlangsung acara futsal dan bola jaring KEMAS Negeri Johor tahun 2015 bertempat di Mini Stadium KulaiJaya. Olehkerana ada 26 bahagian Parlimen di Negeri Johor maka kedua-dua acara terpaksa di bahagi kepada 8 kumpulan. Tak cukup dengan itu hanya 4 kumpulan setiap acara dapat diadakan di padang mini stadium manakala selebihnya
menggunakan padang sekolah bersebelahan.

Acara bermula seawal jam 8.15 pagi tapi disebabkan masalah komunikasi; kumpulan bola jaring Parlimen Johor Bahru (dalam kumpulan D) sudah tersalah padang daaaa. Nasib baik perlawanan pertama mereka hanya bermula pada jam 9.30 pagi. Kalau tak kira 'walkover' sajalah jawabnya.

Adriana
Muka dia nampak cuak sebab pergi kena naik kereta cikgu...

Untuk jimat ruang, aku guna slide jah. Meh tengok:

Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Kumpulan D cuma ada 3 pasukan. Game pertama seri manakala game kedua menang. Mungkin terkejut sebab tiap kali latihan dalam dewan. Tak rasa luas sangat jadi bila main kat padang suasana berbeza lebih-lebih lagi kelajuan balingan bola mereka tak pandai nak ejas. Nasib baikla game kedua dah boleh sesuaikan diri, dan dapat masuk suku akhir selepas jadi juara kumpulan.

Cuaca memang panas gila. Game suku akhir bermula pukul 2.15 petang. Mood nak main pun macam dah tak ada. Jurulatih yang bimbing serta beberapa tenaga pengajar pun ada yang dah balik. Terkontang kanting budak-budak tu. Keputusan suku akhir, kalah 1-7 dan tengokle gambar last tu laju jah mereka nak keluar padang sebab tak tahan panas.

Kat bawah ni video yang aku pos buat kenangan:

Walaupun KEMAS dan tenaga pengajar bukan di bawah Kementerian Pendidikan; tapi sempena Hari Guru ni nanti; aku ambil kesempatan ucapkan Selamat Hari Guru juga kepada mereka dan kepada semua guru di Malaysia :)