Suasana Di Stesen Bas Kisah Seram UUM: The Untold Story Bertuah Punya Cabutan Bertuah!!! Alamak Nazir Datang Melawat Aku Tak Mampu Menahannya... Kesabaran Dan Kejujuran Diri (Teknik Belajar Menipu ^_^) Koleksi Gambar-Gambar Panas
Cerita Yang Jarang Terkini :

Dekat Tapi Jauh

Empayar Utama - Tuesday, July 21, 2015 : 4 comments

Tajuk tak boleh blah. Agak syahdu juga sempena Idilfitri, kannnn. Tak taulah releven ke tidak dengan contoh di bawah sebab masa tu memang hening masjid pun belum dengar orang baca ayat suci. 5.20 pagi dan memang bukan 'peak hour' punnnn.

'Line' dok putus manjang. Biasanya 'auto connect' tapi
2-3 menjak ni pasal ntah kena buat manual...


'Connection' ada hehe...


'Connected' tapi signal 'poor'...


Satu 'line' lagi tu jiran sebelah punya. 'Signal' kuat tuuu...


Tengok jauh sikit...


Perghhh 'modem' belakang pc jerkkk... Apa cer???
Sebab tu ler aku kata Dekat Tapi Jauh :)

Ni saja jah buang masa sebab kalau siang nanti buat repot rasanya dah 6-7 kali dah kot repot benda sama. Inikan contoh. Diulangi - pukul 5.20 pagi. Hampehhh...