Home » » Salam Lebaran Daripada EmpayarUtama

Salam Lebaran Daripada EmpayarUtama

Empayar Utama - Monday, June 3, 2019 : 4 comments



Lusa dah Raya, kannnn....?

Dan dalam diam tak diam dah lepas lapan tahun setengah rupanya aku berblogging.

Memang aku cemburu dengan masa yang cepat betul berlalu.

Macam mana; tiba tiba je aku dah kat dunia ni. Hari pertama aku ada dalam dunia - pun aku tak ingat bila. Hari pertama selepas mati nanti, bagaimana ya... Ish tak nak fikirlah.

Yang penting lusa kita sambut raya lagi.

Jadi di sini aku ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin kepada semua kenalan maya; bekas dan bakal kenalan maya yang tersinggah dan baca bahan-bahan rojak aku :)








4 Comments

4 comments:

  1. Selamat hariraya Aidilfitri semoga gembira di hari raya

    ReplyDelete
  2. Selamat Hari Raya maaf zahir batin dari mama sekeluarga

    ReplyDelete
  3. I have just started using Adsense on my blog, now my average CPC is 0.22$ from india. Now I think low CTR gives high cpc in the comparison of keywords how to drive traffic in website in 2019

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...