Home » » Hilang? Kencing Yea...

Hilang? Kencing Yea...

EmpayarUtama - Sunday, March 4, 2012 : 16 comments

Lebih sepuluh hari hilang. Penat seyy. Last aku online rasanya sebelum subuh 23 Feb selepas singgah kat belog Kakzakie. Harap Kakzakie baca apa yang aku tulis untuk kebaikan generasi akan datang.

Sebenarnya aku ditugaskan oleh Hazrey menghantar bunga ke Sherwood Oak Community Hospital, Los Angeles untuk @NicoleDear_ a.k.a
Fida Aishah a.k.a Siti Rufida sebab dia sibuk berurusan dengan tiket hotel sempena TwtupJohor (dah habis dahpun semalam).

Abang Crayon (ala, admin Busuk tuuuuu) pun pesan sampaikan salam dia - tu yang aku tak de kat Malaysia banyak hari gak.

Gambar-gambar ni rembat kat gugel; tapi bukan jenis cam ni kalau nak hantar kat orang sakit. Ni bunga untuk takziah kematian je.

Ni masa tengah membebel kat Otromen yang rosakkan bangunan lepas dia bertarung ngan resaksa. Banyak belanja nak buat balik bangunan tu, siap je resaksa datang balik. Rosak lagi... aduiiii...

Hahah aku tipu. Takkan camtu sekali diorang nak sponsor sampai California. Tapi korang jengah le link-link yang aku bagi kat atas mana tau korang pun familiar dengan isi kandungannya :).

Aku hilang pasal kerja. Outstation ikut boss ke printing exhibition tapi aku tak mo cerita kat sini sebab kalau boleh tak naklah campuradukkan belog ni dengan cerita oversea trips bagai aku. Dahla belog rojak takkan nak terlebih sangat kuah rojaknya.

Cuma nak tulis yang aku dah selamat balik, sakit gigi sikit sebab cuaca agak sejuk kat sana. Entri terakhir aku tak de respon pun dari pihak sekolah biarpun aku dah tanya kat emel; fesbuk dan belog rasmi sekolah. Anak aku yang darjah dua tu kata "Ustaz pesan tak payah beli buku lain, boleh pakai buku yang ada". Oklah cuma macam tergantung juga sebab tahun depan nanti takut lain pulak ceritanya. Nantilah senang-senang aku mengadap Guru Besar. Lepas ni aku nak jawab soalan Cikgu Ma pulak. Dah dulu, makin sakit gigi aku...




16 Comments

16 comments:

  1. patutlahh dh lama tak update entry. hhaha.. siann.. eh dh ada ank eh ? mesti comelll :D

    ReplyDelete
  2. ooooo.. kisahnye!

    balik outstation beli jajan opo??

    ReplyDelete
  3. ha, cepat...dah x sabaq nak tau jawapan...hari scroll kat bloglist tengok bila nak update...hehe

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah dah selamat balik dan selamat hapdet entri baru...smg cpt baik skit gg yer, jgn lupa makan ubat taw.. (~_~)

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah dah selamat kembali..

    p/s -

    1) jangan marah sangat otromen tu, nanti tak de pulak dia and geng dalam tv..hehe..

    2) Kuah rojak banyak sedap

    :-)

    ReplyDelete
  6. salam;
    Biasalah kita yang bukan blogger sepenuh masa...ada masanya blog kena tinggal barang lima hari atau seminggu.

    ReplyDelete
  7. hehee...hilang tapi muncul kembali xpe....sakit gigi ka....

    ReplyDelete
  8. allhamdullilah..cpt2 update lagi ye
    smga cpt smbuh gak

    ReplyDelete
  9. Ada teka teki pasal otromen nih.

    Dalam banyak-banyak negara, negara apa paling maju dekat dalam dunia ni?

    Jawapannya negara Jepun le sebab minggu ni lawan dengan rasaksa, minggu depan bangunan semua dah cantik balik. Lawan lagi esok, minggu depan bangunan dah cantik lagi. hehehehe

    ReplyDelete
  10. rindu kat bro......
    sakit gigi.... eh sama ler.....
    bsk bru nk pi klinik....

    ReplyDelete
  11. oh begitulah flashback ko yer... ohhh...

    ReplyDelete
  12. mana lagi hebat ultraman atau ultrabook?hehe

    petanda nak kena cabutlah tu gigi..harap² cepat baik

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~