Home » » Wordless Wednesday I

Wordless Wednesday I

Empayar Utama - Wednesday, June 13, 2012 : 24 comments


Larkin Perdana ^_^

24 Comments

24 comments:

  1. macam pelik jer no plat keta tu.......

    ReplyDelete
  2. tu plat mana?daftar luar negara ke hape?

    ReplyDelete
  3. Semalam pun ada nampak satu keta yg no pletnya macam ni jugak. Tapi MPV. Plet mana tu ye? Thailand ke?

    ReplyDelete
  4. kereta MyVi tu kan? awat pelik giler no plat nye?special kes ke ni..hehe

    ReplyDelete
  5. Tula pasal. Lama dok belakang dia masa lampu merah tp x perasan. Bila lampu dah ijau dan dia ke depan sikit baru nampak :)

    ReplyDelete
  6. ni plat nombor negara mana n?.takkan tempah plat nombor panjang sgt kot..sti ada makna tersirat..

    ReplyDelete
  7. assalamualaikum...apa khabar? =)


    plat tu...nak kata dr sarawak, pelik jugak...maybe la..

    ReplyDelete
  8. Soklan tuk org pompan, lelaki nak jawab pun boleh jer hu3 ^^ http://paripariputih.blogspot.com/2012/06/aku-atau-dia.html

    ReplyDelete
  9. salam;
    Untuk makluman korang semua..plat tu dari Sarawak iaitu daerah Sarikei bahagian tenggah sarawak..itu plat lama sekarang dah guna QRAXXXX yang terkini QRDxxxx.

    ReplyDelete
  10. memang pelik...kot orang tu dapat macam tu...

    jom singgah ke sini untuk mengetahui jawapan wordless wednesday # 40

    http://kancil8349.blogspot.com/2012/06/jawapan-wordless-wednesday-40.html

    ReplyDelete
  11. pelik tapi benar...dah nampak tu benarlah kan kan.haha.



    6DA konon2 BDA kot.
    yang 142Q mungkin 1420. pandai2 je...

    ReplyDelete
  12. x reti ar bab2 plat nie...
    haha...

    ilmu baru... sapa yg share tu

    ReplyDelete
  13. Mmg - no plate 6th Division - Sarikei Sarawak ... family kami ader satu...

    Sila tgk kat sini ...

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=3845367167062&set=a.1262503157076.189419.1064630842&type=1&theater

    ReplyDelete
  14. TU NO PLATE KERETA SARAWAK LE...DATUK SY ADA SATU....

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...