Home » » Lagi Antara Cerita Yang Tidak Dipos

Lagi Antara Cerita Yang Tidak Dipos

EmpayarUtama - Saturday, December 15, 2012 : No comments

Dua snapshots nih pun aku hanya biarkan dalam deraf sebelum ini. Tapi aku nak kongsi jugalah sebab rasanya masih relevan dengan suasana Hari Raya semasa ^_^

1. Macam-macamlah...

Snapshot pertama dari satu grup fesbuk apantah. Member-member kat grup nih pantang nampak ada pos
baru, terus tempek diorangnyer link kat bawah :)


2. Spontaneous Thursday I

Snapshot kedua aku curik dari shoutbox DzuLagiL pada satu petang Khamis bulan Julai 2012 tak salah aku...

"Ini cerita Khamis lepas; lewat sangat nak publish masa tu"

(Tekan gambar untuk tumbesaran)

Dzul jangan mare, aku pomot nih. Jom terjah blog dia ^_^





0 Comments

No comments:

Post a Comment

Tulisle apa pun, aku baca ^_~