Home » » Berat Mata Memandang - Suratan Atau Kebetulan

Berat Mata Memandang - Suratan Atau Kebetulan

Empayar Utama - Saturday, January 19, 2013 : 9 comments

Terima kasih buat semua yang masih sudi jengah dan baca. Terima kasih juga buat kengkawan yang beri peringatan untuk aku jaga kesihatan.

Eeeeeeee dah macam teks ucapan la pulokkk hahahahah. Dua tiga menjak ni memang aku kurang sikit menulis. Jadi kat bawah ni ada beberapa gambar yang dah separuh siap hasil kerja
tangan aku selepas bercerita pada 26 September 2012


Kayu pelet rembat kat kilang
.
.

Guna konsep Do It Yourself sebab nek motor je balik Pontian hahahahah


Dapatle pasang 5 bijik untuk anak buah. Plywood dinding blom potong der...

Sebab bukan bidang aku; reban jadik serupa gerai makan

Banyak juga zink-zink baru yang diturunkan dari rumah induk masa ganti zink dulu. Jadi tambahle dapur 10'x60'. Semput seyyyyy....

Haaa, tu le antara kerja-kerja kontrak aku. Tapi itu cerita selingan aja. Yang seriusnya nanti aku sambung. Ceh seriusnya hahahahahah.

Apa-apa pun, sebelum tutup cerita - pesanan buat bakal ibu/bapa; beringatlah. Allah lebih mengetahui.


related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

9 comments:

  1. dah lama bro menghilng...... sibuk dgn kerja2 pertukangan lagi ya....
    all the best la bro.....

    ReplyDelete
  2. boleh rembat2 kat kilang ye..pemurah betul bos tu ye..

    boleh jual nasi lemak kat reban tu..kalau reban ayam...senang keluar masuklah si ayam tu..

    yg sidai2 kain kak suka.

    ReplyDelete
  3. woww..biar betikk... caya lah EU boleh menukang mcm niee. meh dtg umah jaja kt pontian meh, buatkan gerobok satu..hehehe

    ReplyDelete
  4. usaha tangga kejayaan..buatlah apa2 saja..disitu ada hasilnya..pesanan: untuk berjaya tak perlu malu, wlupun kerja anda itu dianggap remeh atau tdk penting..tp org tak tau yg nilainya sgt besar kpd diri anda..rezeki ada dimana2 saja selagi allah memberkati segala usaha kita(rezeki yg halal je)..apa2 pon semoga anda berjaya dlm apa bidang yg anda ceburi :-)

    ReplyDelete
  5. lawa ape reban tu..kekeke..apa² terbaik la bro..bukan senang nk buat sensorang tu..sensorang buat ke??hehe

    ReplyDelete
  6. apa citer reban tu EU.. dah nampak hasil seperti reban ker tetap serupa gerai makan jugak?

    ReplyDelete
  7. @Remy hazza;
    dah stop dah sejak dapat ahli keluarga baru

    @Knor;
    ala kayu pelet yang dah tak pakai; reban tu besau gak 10'x10'

    @Cikgu Jaja™;
    kena paksa buat der hahahahahampagas tul

    @noor liyana;
    makasih :p

    @sharafie;
    makasih. Sensorang je buat. Berulang pulak tu JB-Ptn-JB

    @NARDtheNERD;
    makasih hehe

    @misz_eyza;
    ada dua ibu ayam hutan tengah mengeram der. Camana ntah buleh ada saya pon tak tao ^_^

    ReplyDelete
  8. Inilah kesan dan akibat bila blogger turun tangan.....hahahaha....

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...