Home » » Jawapan Kepada WW Dua Minggu Lepas

Jawapan Kepada WW Dua Minggu Lepas

Empayar Utama - Wednesday, March 6, 2013 : 11 comments

Hamboih sampai dua minggu baru nak jawab persoalan Wordless Wednesday (WW). Erkkkk bila masa aku buat WW dua minggu lepas?

Ni, ni, nak cerita, selain dari baca paper dan belog untuk lihat perkembangan di Lahat Datu Sabah; aku baca juga berita terkini online dan salah satu pilihan ialah Malaysian Digest versi Melayu.
Iyala aku bukan pandai na baca omputeh.

'Sekali lalu' kalau tak ambik peduli, terus tuju ke berita-beritanya. Tapi 'tiga pat kali lalu' terperasankan iklan RinggitPlus kat situ. Kena pulak dah dekat-dekat pilihanraya umum nih. Aku boleh terfikir yang lain der hahahahampagas tullah aku nih.

Cuba korang tengok betul-betul:




















Ada yang tak kena ke dengan iklan nih? Jangan tengok lama-lama sangat bukan versi WW Afzalsukasuki dua minggu lepas tau :)

Larikkkkkkk



related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

11 comments:

  1. haha tak payah tengok lama2 pun ;) dari jauh dah boleh nampak bendera opss.

    ReplyDelete
  2. tu dia...kena lalu dua tiga kali baru perasan tu hehe...buat2 pejam mata jea la EU...biasalah dekat2 musim mengundi nie..

    ReplyDelete
  3. ada gak terperasan aritu. hehehe

    #letsprayforsabah #1negara #1malaysia

    ReplyDelete
  4. hahaha ehh aku rasa macam tengok lain je sebelum ni, tapi mmg bebetul iklan PRU13 la :D

    P/s : entry komen tu akan disiarkan minggu depan, aku terpublish la semalam.huhuhu :D

    ReplyDelete
  5. hahaha,,,semua BN sapu buat iklan. nk suh rakyat follow depa.

    ReplyDelete
  6. haha..xde dacing dgn bulan je kot..

    fentang fentang laa nak PRU..adohaii

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...