Home » » PlusGoogle vs PlusMalaysia feat 100Plus

PlusGoogle vs PlusMalaysia feat 100Plus

Empayar Utama - Friday, August 16, 2013 : 6 comments

Tak banyak cerita yang dapat aku kongsikan. Dah nak masuk tiga tahun cuma ada 269 cerita - 236 dah dipos manakala 33 lagi terperap dalam deraf entah bila aku nak pos. Cerita yang ini pun sebenarnya dalam deraf, ingat nak delete je sebab macam dah ok tapi nampak benda pelik der kat belog satu lagi.
Gini ceritanya. Dulu nampak dua dari cerita aku telah di'plasgugel'kan sebanyak beribu-ribu lemon. Kenapa haaa???

Ini yang pertama :

Dan ini pula yang kedua :

Tapi dah ok dah dua-dua ni. Cuma tetiba jadi pula kat satu entri dalam belog demo :

Mak ai, sampai 196,290...

Ada siapa-siapa tahu dan boleh clearkan kebuluran ke'blur'an haku tak?

(Hahaha bila tengok jumlah cerita yang dikongsikan, rasa cam nak tukar tagline / description kepada 'Belog Yang Jarang Dikemaskini...')

related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

6 comments:

  1. Berikan masa anda 1minit untuk aminkan doa untuk mesir, syria, palestin, iraq, afganistan dan negara2 Islam..

    Ya Allah! Ya Qahhar ! Ya Jabbar ! Ya Muntaqim ! Ya Dzal Jalali wal ikram! Ya Allah! Ya Allah! Ya Allah! bantulah saudara-saudara kami Dr Morsi dan Ikhwanul Muslimin di Mesir dan di semua tempat.

    Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau membantu
    musuh melawan mereka.

    Ya Allah! bantulah mereka dan janganlah Engkau menolong
    musuh melawan mereka.

    Ya Allah! berilah mereka kepakaran membuat senjata untuk
    menghadapi musuh-musuhMu.

    Ya Allah! tepatkanlah bidikan Senjata mereka dan kukuhkanlah kaki-kaki mereka serta berilah taufiq-Mu pada
    setiap langkah mereka.

    Ya Allah! satukanlah barisan mereka dan kumpulkanlah
    segala upaya mereka.

    Ya Allah! jadikanlah jihad mereka di jalan-Mu dan janganlah haramkan pahala jihad mereka atas kami.

    Ya Allah! tolonglah kaum muslimin yang terzhalimi di Mesir dan semua tempat.

    Ya Allah! tolonglah Ikwanul Muslimin dan perbaikilah hubungan mereka.

    Ya Allah! binasakanlah Para Munafiqin Yang Bersongkol dengan Zionis Israel+ Syiah dan Mustakbirin Amerika goncangkanlah dan hancurkan mereka.

    Ya Allah! cerai beraikan barisan mereka dan luluh lantakkan
    kalimat mereka.

    Ya Allah! janganlah Engkau memberikan kedudukan yang baik bagi mereka di muka bumi ini.

    Ya Allah! lemparkanlah rasa takut dalam hati-hati mereka.

    Ya Allah! hitunglah jumlah mereka, bunuhlah mereka dan jangan sisakan seorang pun dari mereka Ya Allah!

    Kasihanilah saudara-saudara kami Ya Allah! Perkenankanlah

    ReplyDelete
  2. huhui..bnyaknye yg pluskan....wow teruja tgk..

    ReplyDelete
  3. Alamak, alamak...

    itu bukan betul-betul plus rasanya. Macam ada yang x kenalah. Figure berubah-ubah sepanjang masa. Saya nak hantar cerita ni kat TV3 yang siar cerita misteri tu apa judul ntah lupa lak

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...