Home » » Satu Perjalanan...........

Satu Perjalanan...........

EmpayarUtama - Saturday, December 10, 2011 : 55 comments

Makin hari makin teruk line internet kat tempat aku. Bila 'call' buat aduan jawapannya stended 'banyak dah kami terima aduan dari kawasan tempat encik' abis tu diorang ni asyik terima aduan aja ke? Actionnya bila?

Tu yang tak boleh buat apa sampai pecah rekod dah ni tiga ari berturut dok buat posting ajalah kerja aku.

Kat bawah ni gambar Segmen " jom follow blog remyhazza " dalam Entri dia 1 Disember 2011... Sori yea Remyhazza aku tak sempatlah nak join dengan line tenet yang ntahapahapantah dua tiga menjak nih.
Errrr, tajuk entri ni aku pilih sebab rasa rugi pulak tak sempat nak join segmen tu. Ini segmen pertama rasanya yang beliau buat tapi terang cakap, Remyhazza antara rakan maya yang aku sayang. Walaupun baru je buat sesi jengah menjengah pada 24.10.11 (tak sampai limapuluh haripun), dia terus jadi pembaca setia jadi tak rugi kalau sesiapa follow blog dia.

Satu lagi dia ni memang tak lokek bagi pandangan sebab boleh kata entri-entri aku lepas tu akan ada komen dari dia. Kalau kat shoutbox tu tak yah cakapla, pantang jengah pasti dia akan jengah balik ada satu ari tu aku saja je visit dia 5 kali; perghhh 5 kali gak dia respon balik kat shoutbox aku hahahahahah bestla susah tau nak dapat kawan sporting cam Remyhazza ni.

Kepada mereka yang terbaca blog aku ni pergilah jengah. Blog dia ok, tak serabut bagai ngan Inspektor Gajet dan widget mengarut. Dan yang bagusnya entri dia banyak gambar. Boleh kata semua entri tu adalah pengalaman sebenar tak kisahlah sama ada pergi berjalan ke; majlis ke; shopping ke; nengok wayang ke; yang penting dia kongsi semua tu ngamlah ngan tajuk blog dia Satu Perjalanan. Aku pun harap cita-cita beliau tercapai sebelum hujung tahun ni.

Dan hehehe buat Remyhazza - this entry is my "special gift for a special person" thanx ya bro...





55 Comments

55 comments:

  1. x sempat join segmen...sebuk...waktu interaksi sebuk..hbis pun sebuk gak...pasni mungkin menyepi untuk sementara...

    ReplyDelete
  2. memang terbaik entri kamu...semoga berjaya nanti

    ReplyDelete
  3. aku juga tak rugi bro ..
    internet nak pakai mana² pon boleh:-)
    yang kerajaan negeri sediakan ataupun yg dihack sendiri:-)
    jahay aku ni

    ReplyDelete
  4. a'ah..betul2... remyhazza ni rajin tinggalkan jejak....berjejak-jejak.. itulah kelebihan dia... entri pun best2..penuh gambar.... :)

    ReplyDelete
  5. Oh... kakak belum kenal. Nak juga berkenalan dgnnya, malu tak hihi...

    ReplyDelete
  6. guyz !!!!
    terharu sangat bila korang kasi feedback yg positive pasal blog teman.....
    cam nak menitis air mata.....
    Cam empayar, aien ngan kancil....
    korang memang the best !
    korang tetap antara bloggers yg paling bertuah dlm blog remyhazza.
    always support korang..
    pren together-gether !!!

    ReplyDelete
  7. Yup, memang betul tu..peramah dia ni..hehe :)

    ReplyDelete
  8. Baiklah, akan diterjah skrg jugak! hehe..

    ReplyDelete
  9. tumpang tulis kat sini lah yaaa...Emailkan pada kpah sedikit sedutan entry yg ada dlm blog ni..kemudian kpah akan bacakan dan review blog ni.Entry yg tidak ada kena mengena dgn politik dan artis..atau yg panas pedih ke..tak mau lah heee...

    ReplyDelete
  10. wah...menarik bila dengar cerita pasal pemilik blog satu perjalanan..sm pon akan pergi ke blognya, mesti blognya ada kelainan yg tersendiri.

    ReplyDelete
  11. hehe..remyhazza memang peramah orang nyer..sentiase balas jejak..semoge dier teros menggiatkan diri dalam dunie maya niy..=)

    ReplyDelete
  12. Baiknyer hati empayar, promot blog kawan2. Nnt saya nak gi skodeng.

    ReplyDelete
  13. ari tu dapat adiah dr bro remyhazza hehe... ;)

    ReplyDelete
  14. memang patut kita kita kenalkan member2 yang baru...sama2 kita majukan dunia blogger....

    ReplyDelete
  15. kejap nak terjah....

    line tenet org lembab gak..tp berukbnd 1 g ok lak..hehehhe

    ReplyDelete
  16. sakit jiwa btul dgn line tenet ni ....

    ReplyDelete
  17. haha,,duk kat ceruk mana tu line tenet lambat??haha

    nak g terjah sekarang!

    ReplyDelete
  18. blog Remy ada sahabat karib..
    sapa nk jadi besfren blog saya ye?
    jeles betol saya tengok blog2 otai ni.hihihi..
    anyway best of luck guyz.
    rajin2 la follow blog saya ni.
    http://angelfireshops.blogspot.com/ Tinggalkn link korg kt chatbox okey

    ReplyDelete
  19. ehehe .. x join jugak . feel sorry for him ..


    <3

    ReplyDelete
  20. kehkehkeh dah follow dia rasanya . :))

    ReplyDelete
  21. wifi lembap mmng mnjadi kekangan untuk bw...ermmm..:(

    ReplyDelete
  22. assalamualaikum, salam singgah utk pertama kali...moga ada jodoh. ..hehehe. nk terjah sana gak.

    ReplyDelete
  23. line tenet xbest jgk nie...bw pecut2....huhu

    ReplyDelete
  24. hehe,segmen.best nya dah lme gile tak join disebabkan kekangan mse.kihkh ayatt~~

    ReplyDelete
  25. wah bila lak saya leh rakan maya yang EU sayang hehe...rasa cam nak jenguk blog dia jer..sbb kalau EU kata best, sure bestnya blog dia. jom jom....

    ReplyDelete
  26. alright, will buzz him later. :) the friendly people surely great to befriend together..

    ReplyDelete
  27. akan di terjah....sini pon selow jgk...tp boleh la..drpd xde langsung kan..kan...

    ReplyDelete
  28. wah untunglah siap kene promot lagi. hehe

    ReplyDelete
  29. taw xpe.....tenet ni menguji kesabaran.satu blog tu take time lama sgt nak loadingnye....gigih nak BW pun kena senyum ja bila kena refresh berkali-kali dan berkali2....huhuuu

    ReplyDelete
  30. nnt ai terjah
    ternet kt mesia mmg buat ai hangin 1 badan nak guna last January masa cuti2 mesia tu......kura2 pow cepat lg

    ReplyDelete
  31. Assalam..
    Jap lg akan ku terjah...

    buat entry auto publish la, boleh up date setiap hari...

    ReplyDelete
  32. ramainyaaaa yg komen.. bagi la tips.. kalau mama sekali terjah sekali orang datang dan itulaahhh sekali je,.. kesian, mungkin x da daya penarik kat blog gaknya...

    ReplyDelete
  33. hehe.susah nak carik blogger macam tu. nak terjah dia gak la :)

    ReplyDelete
  34. @iza; sebenarnya saya tak reti auto publish tu, buleh ajar tak?

    @aimaniman; betul saya tak tau. Cuma bw sikit2 dan kadang2 tu komen kat belog yg saya singgah. Saya baca semua entri yg belum saya baca jd saya singgah kat satu-satu belog agak lama. Sesi bw saya agak perlahan...

    ReplyDelete
  35. sound direct jer kat dowang tuh..baru lar dowang nak move do something..bagi panas sikit.

    ReplyDelete
  36. bole bagi jawapan standard lagi yer.Cakap kat dia takde jawapan lain ker.huhu=.=

    ReplyDelete
  37. mau terjah jugak la..untung nasib dpt new frenz..

    ReplyDelete
  38. special person? ehem..ehem.. terkomen lak..=P

    ReplyDelete
  39. line tenet ni mmg haram sikit. sy guna streamyx pong sama je. kn call tm baru oke.... chittt!!!!

    ReplyDelete
  40. @EU; sori myampuk nak autopublish entry blogspot-http://www.ciktom.com/tutorial-cara-buat-entry-autopublish/

    bagus promote blog kwn2...ciktom pun nk gi terjah bkenalan..

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~