Home » » Cerita Kedai Kopi

Cerita Kedai Kopi

EmpayarUtama - Thursday, January 12, 2012 : 27 comments

Ada satu lagu 'Cerita Kedai Kopi' sekarang dah tak dengar lagi kat radio. Aku malas nak gi kerja sebenarnya tapi boss mintak tolong buatkan permit untuk sorang PATI aku rasa dah tutup kot proses tu. Takpelah nanti kul dua aku pergi jumpa dia merajuk pulak orang tua tu karang.

Ni kat bawah aku abadikan komen dari
belog sUe UnniE manalah tau ada yang berminat nak menokok nambah sesedap rasa hehe. Tetiba dia boleh nak buat meeting pasal bra dan cerita cam ni memang best kalau meeting kat kedai kopi.




Sebenarnya segala peraturan yang dibuat tu bersebab, bukan suka-suka. Kalau nak baca komen seterusnya kenalah jengah belog ●●•٠p.l.e.i.a.d.... ●●•٠. jangan ada yang amik ati yea... Pos yang ini aku suka-suka je buat ilang tensen manyak na kerja... Eh aku nak mandilah, nak gi kerja ni. K baiii.....



27 Comments

27 comments:

  1. ape ni? ape ni? hehe!

    *kol brp start kerja bro?

    ReplyDelete
  2. hehe kartun bawah tue lawak arrr...ada ker pk smp camtue skli... =)

    ReplyDelete
  3. benda yg warna kuning tu tak salah pun......
    yg pi tgk buat aper....

    ReplyDelete
  4. erk,,tu ke cerita kedai kopinya??haha..

    setiap peraturan tu ada sebab,,kalau tak de tak wujud peraturan tu..hehe

    ReplyDelete
  5. Assalam..
    Kesian..Buah betik tu dah jadi mangsa penganiayaan...

    ReplyDelete
  6. Salam semua;
    peraturan 'mengarut' tu DAH ADA sebelum adik perempuan aku masuk asrama lagi. Skrg dia dah ada 4 anak. Boleh kata majoriti sek berasrama buat peraturan yang sama dlm isu ini. Terkejut bila baca luahan hati sUe UnniE di mana peraturan tu MASIH DIGUNA PAKAI hingga hari ini.

    OKlah jika sUe UnniE dah ikut saluran yang betul (maklumkan pengurusan kolej tapi x dpt jawapn memuaskan) jadi luahkanlah rasa x puashati tu kpd umum (melalui belog); tapi jika belum - patut ke kongsi benda ni dengan kita semua?

    Sanggup ke hanya kerana tak mau ikut peraturan; ianya jd bahan jenaka di luar? Tak nak, kan...

    Dalam hal ini aku memang support cikgu, para guru, pendidik. Ada rasionalnya hingga peraturan 'mengarut' ini masih digunakan walaupun ianya dah berusia lebih dua puluh tahun.

    Harap kengkawan pembaca faham apa yang nak aku sampaikan melalui cerita dalam entri di atas tu...

    Ambil yang positif yea, cuba fikir sikit saja di luar kotak fikiran kita...

    ReplyDelete
  7. lelaki dan imaginasi...err tiada komen :p

    ReplyDelete
  8. ntah nya deme.. kome pon tak taw nak cakap ape.. (:

    #masih teringat insiden di asrama dulu... keh3.. <3

    ReplyDelete
  9. teman dok kat asrama dulu....
    kalu spotcheck..... mesti check kut2 ade rokok....

    ReplyDelete
  10. dah baca entry sue unnie.baru faham hujung pangkal...kolej saya dulu takde larangan mcm 2.tp agak bengang kalau pihak unit pengurusan kolej tetiba naik ke kolej kediaman dan orgnye lelaki.spot cek pun kalau pak guard yg buat mmg buat muka xpuas ati.

    ReplyDelete
  11. wah, entry yang menarik, blog ni pun lawa, keep up the good work! :D

    ReplyDelete
  12. hanya mampu gelak..hehe

    **entri sebelum ni tak paham bukan sebab berat, tapi saya hanya buta blog..hehe

    ReplyDelete
  13. HAHA..
    bru on9. adui.. neway entry tu ditulis ikot emosi dan bukan akal. tu lah. rasional ker tak undang2 tu aku tak kesah sgt. aku cuma nak mnyuarakan ketidakselesaan.. hahaha..~


    neway. thank you utk pendpt ko. yup. lepas bace komen2 tu smua aku jadi terpikir gak kerasionalan nyer..hehe.. tenks ;)

    ReplyDelete
  14. hehe.. ape daa.. x sanggup mata mlihatnyer..ngee~

    eh, nt jmput la lg brtandang ke blog Perisai Mahkota.. :D

    ReplyDelete
  15. kita positif, orang positif.
    orang positif, kita positif.

    ReplyDelete
  16. ceh pic tuh..setiap orang macam2 pemikiran.

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~