Home » » Hari Hari Pun Sama...

Hari Hari Pun Sama...

Empayar Utama - Sunday, May 13, 2012 : 17 comments

Bangun je pagi tadi nampak kertas tergantung kat lemari baju orang rumah. Biasalah budak-budak kalau bermain memang tak berapa pandai nak kemas balik. Jadi aku buat tak kisah tunggu je lah diorang bangun nanti pandailah diorang simpan semula mainan mereka.

Tapi bila orang rumah tunjuk kat aku - hehe camanaaaaa la malam tadi boleh tak perasan si Afrina tu buat. Mungkin di sekolah mereka diperkenalkan dengan hari-hari sambutan yang berhubung kait dengan keluarga. Nanti bila besar sikit mereka akan tahu hari-hari yang
perlu dan tidak perlu disambut. Nak tengok apa yang bendanya? Klik imej-imej untuk lebih jelas yea ^_^:


Yang bawah ini pula aku jumpa bawah meja:

Dua yang terakhir ni, bukan Afrina buat tapi sepupu dia Azalea. Lukisannya cantik akupun tak boleh lukis macam tu:
Oleh kerana mereka ni tak pandai kemas dan simpan apa yang mereka buat hari ini; mungkin dua tiga hari nanti akan di tongsampahkan oleh mamanya. Jadi, sebelum apa-apa baik aku simpan dalam blog ni... :)
related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

17 comments:

  1. sweetnya anak2 incik empayar utama.. :)

    ReplyDelete
  2. penghargaan iklas dari anak2 tue...

    ReplyDelete
  3. Wahhhh bagus bbudak nih....tau nak mghargai org2 tersayang....

    ReplyDelete
  4. sweet nya.... luahan dari hati kanak2 memang ikhlas......
    bertuah nya bro !!!!

    ReplyDelete
  5. "TERBAEK!!"
    (**seronoknye 1t time dpt msuk box komen nie stlh skian lma... huhuu**)

    ReplyDelete
  6. apa yang saya nampak dan cuma boleh berkata "terharu". :)

    ReplyDelete
  7. kehkeh tq EU... eyza dah berjaya buat kat widget apesal tue...otomatik stop pergerakan bila cursor lalu situ...


    p/s : ada salah sama adik saya tu ker hihi mana ada la EU...dia tk penah ckp apa2 pun kat eyza...hehe

    ReplyDelete
  8. alahai nice..walaupun cincai2 tp aku tau its from the bottom of her heart :)

    ReplyDelete
  9. wah pandainya dorang ni... ikhlas dari hati tu :)

    ReplyDelete
  10. budak2 dia buat ikhlas tak kisah pada siapa....saya pernah dapat kad hari ibu dari adik walaupun saya kakak dia :D

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...