Home » » Aku Tak Mampu Menahannya...

Aku Tak Mampu Menahannya...

EmpayarUtama - Thursday, July 19, 2012 : 9 comments

Lepas buat cerita pasal sms, aku buat lawatan sambil belajar kat tepi rumah.

Niat nak kemas apa yang patut sebab dah sampai masa untuk cat dinding luar. Ternampakla 4 ekor anak kucing ngan ibu dia. Dengan semangat yang berkobar-kobar akupun carile kotak. Tapi kucing ni jenis tak pernah jumpa orang.

Anak dia punyala takut sampai macam ni ha :

Ibu dia pulak dok renung aku semacam je. Dua ekor aku dah masukkan dalam kotak. Masuk yang ketiga, ngam-ngam aku tunduk; dia punya terkam tersayat bibir aku. Terus dapat tiga calit pangkat Sarjan. Hampagas tullah.

Meleleh-leleh darah tragis sungguh. Terus je tampal koyok cam gambar atas tuh.

Dia terkam cam ni :


Tapi aksi atas ni bukan aku 'snap' sebab masa tu aku lupa bawak enset.


Jadi seminggu ni aku bersantai jelah cam kat sebelah : ----->>>


Semua gambar aku cilok gugel jangan mare ^_^









































Sekarang bibir aku dah baik aku pun dah boleh cerita...



Er, teringat lak aku kat seseorang... Tapi tak kesampaian :(




9 Comments

9 comments:

  1. cerita kat ats tu penuh aksi...baca part paling bawah tu jadi mat bunga lak..hahaaa

    ReplyDelete
  2. anak kucing tu ke yg terkam...garang sunggoh la.gelak sih tgk pic mulut kena tampal cam2...
    wuu lagu feveret saya...melekat lama sikit kat sini..hehee

    ReplyDelete
  3. ada split personalities nie...hehehe.. cam 2 org yg berbeda yang bercerita.. ala ciannya.. sama la kita..tak kesampaian..hehehe

    ReplyDelete
  4. bro pi kacau time dia tengah bersantai...mau tak diterkam nya..... he3....

    garang jugak anak kucing tu......
    nasib baik kena kat bibir.....kalau kat mata tadi....

    ReplyDelete
  5. @Adylia Qarissa;
    lebih kurang cam cerita Jiwa Taiko ke?

    @Aishah Jahirah;
    Ibu dia larrr

    @Domu-kon;
    saya pun rasa macam tu. Sebab tu dia letak gambar ada yang kaler ada yang itam putih. Agaknyala...

    @Remy hazza;
    Anak-anak dia belakon buat-buat garang. Ibu dia kool jerk tapi dialah yang bagi hadiah. Seb bek taring tak melekat sekali kat pipi. Kalu tak makin kurangle saham hahahahahah

    ReplyDelete
  6. so skrg dah sihat ker EU? slmt berpuasa buat Eu sekeluarga. jgn ponteng2 puasa yer...

    ReplyDelete
  7. mungkin kucing tu ada pengalaman yg tak baik dgn manusia kot.. sbb tu diaekor takot kt manusia.. dan garang..

    ReplyDelete
  8. hhaha tingat lak my hubby masa kat kampung kena cakat kucing berparut sampai sekarang... dia terus namakan kucing tu "killer".

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~