Home » » Wordless Wednesday II

Wordless Wednesday II

Empayar Utama - Wednesday, July 11, 2012 : 12 comments



Bertolak jam 4.30 petang... Tiba depan rumah ngam-ngam 10.30 malam. Serupa ikut jalan lama tak bertol :(



related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

12 comments:

  1. @Zul De Alexis;

    Standard tol PD Utara ke tol Skudai ambil masa 2 1/2 ke 3 jam (dalam 280 km itupun kalau bawak sekitar 100 km/jam). Tengah jalan 2 kali jumpa satu lorong; kereta terbang sebelum Air Hitam - bumper tergantung atas pokok, keretanya seratus meter keluar dari highway; sangkak sebelum susur keluar Kulai Jaya; raptai merdeka kat tol Skudai; satu lagi eksiden sebelum tol Kempas. Kat highway je dekat 5 jam...

    Pernah ikut jalan lama Teluk Kemang –> Melaka –> Muar –> Air Hitam –> Simpang Renggam –> Kulai –> Skudai -> JB; pun 6 jam juga...

    Keselesaan dan jimat masa yang diharap dengan bayar lebih melalui highway tak ada - hanya kerana sikap kita sendiri...

    ReplyDelete
  2. tu diaaaaaaaa... hujh seorang pengguna lebuh raya di Msia nan permai tanpa perang...

    ReplyDelete
  3. kesimpulan,ikut highway utk memudahkan tapi sama macam ikut jalan biasa,hehe...

    ReplyDelete
  4. hehehhehe sabar je la.. kalau camtu baik tak yah naik highway kan.. dah la duit terbang

    ReplyDelete
  5. camner tu bro......
    baik ikut jln lama jer... jimat duit......he3
    jem ker highway tu bro ????

    ReplyDelete
  6. Apa nak buat..banyak lak aktiviti atas highway tu...hehehhe.
    Tapi kalau jalankampung..pehhh..bersepah lori. Tu yang lemah

    ReplyDelete
  7. teruk betul excident..semalam baru je turun JB

    ReplyDelete
  8. nak jimat masa & selesa ikut highway tapi sebab kecuaian akibat kemalangan jadi punca lewat...masa bertambah.

    ReplyDelete
  9. haha terus dia wat karangan kat atas tu .. xD

    ReplyDelete
  10. kalau guna jalan lama leceh sebab banyak lampu isyarat tp bila guna highway jadi camtue lak...kesimpulannya bersabor jer laa hihi...

    ReplyDelete
  11. ok! dah paham apa cerita disebalik rexit tol tu :)

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...