Home » , , » Spontaneous Saturday - Penyokong Cilik

Spontaneous Saturday - Penyokong Cilik

Empayar Utama - Saturday, November 1, 2014 : 6 comments


Putera Nur Aisy Syafiq, 68 hari...

Minggu lepas majlis potong jambul, minggu nih kasi botak. Tinggalkan kenangan sempena final Piala Malaysia JDT vs Pahang malam nanti.


related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

6 comments:

  1. Hahahaha boleh... ni bakal penyokong terkuat nnt ni.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu Nastyna;
    Senin pagi hantar ke akak babysitter - mengamuk sakan akak tu; disupport lagi oleh jiran tetangga. Sampai la ni blom sempat nak cukur buang habis rambut budak tu (penat lorrr). Sebelum antar siang nnt kena pastikan kepala dah bulat bersih; nnt kena bambu lagi padan muka saya :p

    Makasih mrs eyza;
    ikut pada posting tu dah 68 hari... siang nnt 71 hari lerrr :)

    ReplyDelete
  3. hihi.. comelnya baby..


    Jemput ke blog saya ye http//www.cintavitamin.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makasih singgah, nanti saya bertandang. Kopi o aja pun tak pe hehe

      Delete

Tulislah apapun, aku baca...