Home » » Spontaneous Saturday - Penyokong Cilik

Spontaneous Saturday - Penyokong Cilik

Empayar Utama - Saturday, November 1, 2014 : 6 comments


Putera Nur Aisy Syafiq, 68 hari...

Minggu lepas majlis potong jambul, minggu nih kasi botak. Tinggalkan kenangan sempena final Piala Malaysia JDT vs Pahang malam nanti.






6 Comments

6 comments:

  1. Hahahaha boleh... ni bakal penyokong terkuat nnt ni.

    ReplyDelete
  2. Huhuhu Nastyna;
    Senin pagi hantar ke akak babysitter - mengamuk sakan akak tu; disupport lagi oleh jiran tetangga. Sampai la ni blom sempat nak cukur buang habis rambut budak tu (penat lorrr). Sebelum antar siang nnt kena pastikan kepala dah bulat bersih; nnt kena bambu lagi padan muka saya :p

    Makasih mrs eyza;
    ikut pada posting tu dah 68 hari... siang nnt 71 hari lerrr :)

    ReplyDelete
  3. hihi.. comelnya baby..


    Jemput ke blog saya ye http//www.cintavitamin.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Makasih singgah, nanti saya bertandang. Kopi o aja pun tak pe hehe

      Delete
  4. hehehe comel even KA sokong phg !

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...