Home » » Dulu, Kini Dan Selamanya

Dulu, Kini Dan Selamanya

EmpayarUtama - Tuesday, May 17, 2011 : No comments

Jenuh aku bukak balik 'history'; search google; bukak balik blog2 yang aku pergi blogwalking tadi;
tak jumpa daaa blog si 'jusjambubest' ni.

Aku ingat nak follow dia balik dan pastu nakla bagi kredit dengan buat entri pasal dia jadi follower ke seratus.

followers

Ada banyak blog ajar camna nak letak link blog sendiri jadi aku tak payah ulanglah tutorial tu. Aku pun takde talent jadi cikgu atau tutor. Cuma aku harap kalau tuanpunya blog 'jusjambubest' terbaca entri aku nih, bagila link nanti aku follow balik yea...

members

Satu lagi, aku dapat komen dalam satu program sosial yang bagitau laman utama blog aku takde link untuk buat komen. Alamak, akupun baru perasan benda ni. Biasanya kalau orang nak komen kena pergi ke post entri tu baru nampak link untuk buat komen.

Tapi tak pe, aku dah letak GoogleFriendsConnectnyer komen box kat sidebar jadi bolehlah nak komen ke; tulis apa-apa ke; tak specific kat satu-satu entri kan? Cuma kalau dapat jangan letak link laman lucah, atau tempek video yang sewaktu dengannya.

Tak pasal-pasal blog aku pulak kena simpan nanti...





0 Comments

No comments:

Post a Comment

Tulisle apa pun, aku baca ^_~