Home » » Selamat Harijadi... Adriana

Selamat Harijadi... Adriana

EmpayarUtama - Tuesday, March 8, 2011 : 1 comment

Hari ni Adriana dah dua tahun, hmmm dah besar rupanya anak bongsu aku ni. Peringkat umur dia nih yang aku paling takut sekali sebab macam macam yang dia akan tiru dari segi perkataan ataupun perbuatan orang lain. Lebih-lebih lagi orang-orang yang dekat dengan dia - abang dan akak-akaknya.

Jadi dua tiga menjak ni memang rajin sangatlah aku marah yang lain takut benda yang tak baik jadi ikutan sikecik nih.

Antara kegemarannya - menyepahkan gambar-gambar dalam album. Jenuh nak mengemas balik pastu nak kena susun la pulak.

Nasib baik ada blog, so terlanjur kumpul gambar tu, aku masukkan sikit dalam entri ni untuk kenangan (kalau blog aku ni boleh bertahan...)

Uh... ini gamba masa dia nak kena 'athma'. Ntah, aku rasa semua anak-anak aku time kecik kena sedut gas ni. Pastu ok dah, sekali je gi klinik.















Ekspresi wajah... hehe...




Yang kat bawah ni aku tak tau sapa punya peten dia tiru. Nampak cam dari kecik ada stail sendiri...







Antara aksi tersendiri...



Beskal sejak zaman kakak sulung dia Haaa... Majuk nakkan belon MaryBrown...



Dia pun sama gak cam akak dia; bg pesanan kat Sharon Chan: Cepat-cepat dapat 'baby' tau...



1 Comments

1 comment:

  1. cutenyer adriana....tp naper masa kecik2 rambut pendek hehe sahih ayah dia punyer kerja nie...

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~