Home » » Tetiba Grapevine Berlambak

Tetiba Grapevine Berlambak

EmpayarUtama - Sunday, July 10, 2011 : No comments

Aku ikut juga perkembangan perhimpunan semalam tapi tak berani nak buat sebarang entri (Jawapan selamat buat Sakura~chan yang komen kat entri semalam. Eh, dia baru je komen lorrr...).

Sejak dari mula lagi aku cuba untuk tidak melibatkan secara langsung blog aku dalam sebarang perkara yang berkaitan dengan sensiviti agama,
perkauman ataupun politik walaupun isu macam ni kalau buat entri trafik boleh naik mencanak-canak. Aku harap dapat kekalkan perkara ni tapi kalau aku terbabas tolong tegurlah yea.

Dua tiga hari ni kalau korang perasan banyakla pulak iklan Grapevine tersiar di blog-blog. Bulan Julai ni baru nak masuk sepuluh haribulan tapi dah ada 3 Grapevine. Mula dengan Proton Inspira, diikuti dengan Toyota Vios serentak pulak tu dengan Samsung Corby II. Iklan Toyota Vios dan Samsung tu aku jumpa kat blog sendiri masa tengah dok edit sana sini. Tapi kat blog lain pun boleh tahan juga rancaknya iklan-iklan nih.

Toyota Vios
Ini Grapevine Vios Desirable melekat kat blog aku semalam siang.

Samsung Corby II
Yang ini pulak Samsung Corby II keluar belah malam.

Jadi sekarang ni iklan Grapevine yang berjalan (berjalan?) setakat yang aku ada jumlahnya 6 ntah aktif lagi ke tidak; tak tau le pulak.

Grapevine

Cuma satu je yang aku rasa macam tak best. Dulu ada dua aja dapat Unique Clicks manyak tapi tak dikira. Aku tak kisahpun cuma yang aku tau - makin banyak iklanpun duitnya macam tak boleh naik banyak. Kalau nak dibandingkan dengan Churp-Churp, iklannya lagi meriah sebab iklan tu ada tempoh dan senang untuk kita buat entri baru sama ada kat blog ataupun kat laman-laman sosial. Grapevine tu macam sekali jelahpun dapat buat entri pastu beku macam dalam peti ais.

Anggur
Anggur ni tak sempat nak masuk peti ais pun.
Beli kat Giant tak sampai sejam abisssss.


Macam biasa jugak, aku anta satu lagi tiket bila aku nengok iklan Proton Inspira tu keluar ayat "The page was not found" tapi belum ada respon dari Nuffnang...





0 Comments

No comments:

Post a Comment

Tulisle apa pun, aku baca ^_~