Home » » Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Dan Batin

Empayar Utama - Friday, August 26, 2011 : 18 comments

Seminggu kot entri ni melekat kat sini :)



Tulisan ni cilok Pacifista punya

Aku mengambil kesempatan ini menyusun sepuluh jari memohon ampun dan maaf kerana entri (tulisan maupun gambar) serta komen; ada yang menyinggung perasaan mana-mana pihak. Aku banyak buat silap. Maafkan aku yea, mana tau umur tak panjang  - Allah yang menentukan.

Sambil-sambil tu Petik le Anggur (aku dah buangle, masam sebab dah lama) juadah Raya kat sebelah tu. Free je hehehehehe.....

Maaf Zahir Dan Batin
~ dari EmpayarUtama Sekeluarga ~

Layan lagu nih, teringat seseorang yang telah pergi (sedey). Nak dapat feel tutup 'Meh Sembang-Sembang' tu dulu...



...dan selamat menyambut Hari Kemerdekaan yang ke 54...
related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

18 comments:

  1. slamat hari raye...jgn lupe duit raye...hehe

    ReplyDelete
  2. Selamat hari raya! dan selamat hari kebangsaan ke 54

    ReplyDelete
  3. Salam;
    selamat hari raya dan selamat merdeka maaf zahir dan batin.

    ReplyDelete
  4. aduh..da semakin terasa ni bahang2 perayaan..merdeka RAYA!!! yeah~

    ReplyDelete
  5. slamat hari raya dn hari merdeka^^

    http://bulatmata.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. selamat hari raya EU and happy national day :)

    ReplyDelete
  7. nAnA juga ingin mengucapkan selamat hari raya aidilfitri maaf zahir dan batin jikalau ada terguris hati dengan kata-kata yang pedas ke atau terkasar bahasa ke ye..

    ReplyDelete
  8. Salam Eidul Fitri Al-Mubarak ,And Happy 54th Independence Day..

    ReplyDelete
  9. selamat hari raya aidilfitri jugak ^^

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...