Home » » Blog Luar Biasa

Blog Luar Biasa

EmpayarUtama - Wednesday, August 10, 2011 : 10 comments

Malam tadi konon-kononnya nak blogwalking sambil tengok berita. Nampak satu request yang biasa-biasa aja kat shoutbox. Tapi bila aku jengah blog dia, mak ai! Ini memang luar biasa.

Entri pos banyak le juga tapi yang luar biasanya ialah semua posting dia pasal GiveAway.
Ini pertama kali aku baca satu blog yang tak de langsung tulis pasal kisah cinta ke, cerpen bersiri ke, cerita kelakar seram ke, video bergambar ke, apa-apalah. Hahahahahahahah...... Nak kenal?

Haaa ni dia tuan punya blog tu. Nama dia Ainie Yusof Dari Cahaya Mataku…. Entah berapa banyakla GiveAway dia masuk aku pun tak terbaca sampai ada satu tu kena buat pos 30 days Challenge. Adalah juga yang dia menang. Aku puji semangat dia nih sebab tu aku buatkan satu entri untuk dia.
Dan yang terkini: Dia mintak tolong "Like" aja dua link jadi aku rasa pembaca yang sudi; bolehlah tolong dia ya sebab sama ringkas aje kerjanya dengan tulis sikit ayat kat shoutbox tu.

Caranya senang dan aku pasti majoriti kita ada fesbuk. Iyalah sebab diapun dah tercalon Top 20 kat Suji Suji GA Contest ~aku dan baju kurung~ jadi kerja mudahnya macam ni:
Pertama : 'Like' SUJI SUJI COLLECTION fanpage..; dan lepas tu

Kedua : 'Like' Gambar Dia macam yang kat atas tu.

Untuk memudahkan lagi, korang terus aja klik ikut dua link yang ada kat sini abis cerita.

Hahahahahahahah......(Napa aku gelak ni...???)






10 Comments

10 comments:

  1. wah , terbaekk la ..! pasni bley wat sal si GadisNotaPelekat lak kn .. hik3 .. XD

    ReplyDelete
  2. Hahaha, mugkin tu blog utk GA atau contest dia semata2 je kot..

    ReplyDelete
  3. biasanya diaorang ni ada 2 blog, satu utk penulisan dan satu lagi khas utk join contest atau give away.

    ReplyDelete
  4. Ape-ape je lah... xde hal... Ratu Satin support!! LIKE-LIKE-LIKE!! (^^,)

    ReplyDelete
  5. dh tgk page die...tp xleh nak tulun like...fb prob plak..nnt dh okeh baru tulun..hehe

    ReplyDelete
  6. banyak blogger yg buat 1 blog utk join GA je semata2. Elok gak buat gitu..x ganggu blog utama sbb berat dgn banner2 tu semua

    ReplyDelete
  7. @EYP_g.0.n.z.a.L.3.s;
    @Amirul Amin;
    @Ratu Satin;
    @Lalalililulu;
    tekan jangan tak tekan... tapi yang kat tepi-tepi blog aku tu jangan lupa tekan sekali yea :)

    @ifwat;
    @Adzriel @ Liza AB;
    @lagenda;
    memang le... ini bahan utk tam-bahan 'Cuba Yang Ini'; 'CupCup Yang Len'; dan 'Jom Petik Anggur' huahuahua

    ReplyDelete
  8. Ala...mcm kna perli ja. Bru perasan entri ni.btw, skrg xda dh giveaway bersepah. Dh matured.hehe...

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~