Home » » Memang Lupa

Memang Lupa

EmpayarUtama - Tuesday, March 6, 2012 : 8 comments

Haishhhh camanala aku ni dah tua sangat kot. Dah lepas satu hari dah ni tapi sempena Bulan Mac 2012 tahun Naga Air aku pun nak ucapkan Selamat Harijadi kat semua yang berbintang Pisces especially kat aiEz dan ❤MaYa MustWany❤ (yang lain-lain aku tak ingatle) ^_^.

Kepada yang tak lahir bulan Mac aku ucapkan selamat Hari Raya yeay...

Ni birthday card dari Ratu Satin semalam; baru bukak fesbuk satu jam tadi hahahah




Makasih banyak yea dik, aku betul-betul lupa...







8 Comments

8 comments:

  1. BZDAY KE? SELAMAT HARI LAHIR...^_^

    eh, tulisan besaq?? hehe..tadi tengah menaip lembaran kerja murid =,=

    ReplyDelete
  2. selamat hari lahir jugak untuk semua..semoga dipanjangkan usia :)

    ReplyDelete
  3. Assalam..
    Birthday EU ke?
    Happy birthday..

    ReplyDelete
  4. owh besday awak di bulan mac ker? selamat menyambut hari ketuaan yer hihi... (~_~)

    ReplyDelete
  5. happy birthday..wish you happy with ur family :)

    ReplyDelete
  6. happy birthday bro !!!!
    wish u panjang umur dan murah rezeki...amin

    ReplyDelete
  7. wahh naga air..
    mas kuda comel..hahah(pandai2 je tambah comel kan)hihihi

    happy birthday eu.smga pnjg umo,dmurahkn rzki,bhgia dgn fmly trsyg n brjya dlm khidpan.amin

    lex lu..mas next week.hihihi..org k2 wish awal..hihihi

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~