Home » » Menutup Tirai 2012

Menutup Tirai 2012

Empayar Utama - Monday, December 31, 2012 : 10 comments

Sebagai penutup tahun 2012; walaupun sibuk dengan kerja kontrak yang ntah bila ntah nak siap; bawak jugalah budak-budak ke karnival Upin Dan Ipin semalam. Ini kali kedua karnival di Johor yang kitorang pergi. Yang memula tu kat sini.

Sebab dah kali kedua, kali ni diorang sibuk bergambar ajalah.


Kali ni bertempat di Dewan Tertutup MPJB


Ni konon-kononnya dalam rumah Opah, kakak dengan Kak Ros


Ini, er, er, ntah


Puteri bungsu dengan maskot Upin & Ipin


Macam betul jerk...


Afrina...


Tunggu bas hahahahahahah


Sempat juga beli pistol buih erkkkkkk....


Hehe dah habis ler...

Balik tu nampak Naruto Episod 410-500 dah keluar, apa lagi - sambar jelah.



Tapi tak taule bila dapat nengok :(
related posts plugin for wordpress, blogger...

^_^

10 comments:

  1. selamat tahun baro utk bro empayar sekeluarga........
    remy doakan semoga tahun nie bertambah2 rezeki dan kesihatan utk bro sekeluarga.....

    ReplyDelete
  2. tonton UI sangat menghiburkan :D
    Selamat Meraikan Tahun Baharu,
    Moga tahun ini memberikan jutaan keberkatan buat kita semua:)

    ReplyDelete
  3. lama tak singgah blog nie..memndgkan tuan tanah busy dengan kerjayanya.. moga tahun nie, empunya badan dimurahkan rezeki dan diberkati..

    apa pun.. tak pernah pergi karnival sebegitu..

    ReplyDelete
  4. amboii happy sakan anak2..hihihi
    bapanya pun tak nak kalah layan naruto.hihihi

    happy new year eu ^^

    ReplyDelete
  5. selamat tahun baru.. untunglah dapat sambut tahun baru kat umah upin ipin... hihi.. :3

    ReplyDelete
  6. selamat menyambut tahun baru 2013 yea EU...

    wah wpun sibuk tetap sempat jenguk upin dan ipin.. mana gambar papanya hehe..semua pic anak2 jer...

    oo EU peminat naruto ekk?

    ReplyDelete
  7. Blog anda tersenarai dalam blog terbaik saya 2012.. lihat list dalam blog saya malam nti ok...

    ReplyDelete
  8. eh eh ko tak jumpa kak Qistina ke?dia pegi sana gak

    ReplyDelete
  9. waa, ramainya anak buah..mesti meriah ni balik rumah mak kan :-)

    ReplyDelete

Tulislah apapun, aku baca...