Suasana Di Stesen Bas Kisah Seram UUM: The Untold Story Bertuah Punya Cabutan Bertuah!!! Alamak Nazir Datang Melawat Aku Tak Mampu Menahannya... Kesabaran Dan Kejujuran Diri (Teknik Belajar Menipu ^_^) Koleksi Gambar-Gambar Panas
Cerita Yang Jarang Terkini :

Terkini - Bukan Isu Doping atau Hak Penyiaran

Empayar Utama - Sunday, April 19, 2015 : 1 comment

Siang tadi aku ada senang sikit. Gambar kat sebelah ni saja nak buat kenangan sama cam zaman Afrina 4 tahun lepas.

Yang bawah tu pulak gambar puteri bungsu aku, Yana masa aku ajak korang semua Singgah ke Pontian 4 tahun lepas. Ding dong ding dong tahun depan dia akan ke sekolah
masuk darjah satu.

Adriana
Cepatkan masa berlalu...

Sebab sibuk sangat dengan kerja, aku tak perasan yang dia ni berlatih bolajaring. Jadi tak sempatle amik gambar diorang buat latihan macam zaman Afrina yang buat Persiapan Ke Kejohanan Remaja Dunia dulu hahahahahah.

Meh nengok slide - ada 9 gambar jah tak banyak :

Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015
Bolajaring 2015

Kakak dia, si Fina dulu main macam macam 'position' tapi Yana pulak camana ntah boleh kekal 'shooter'.
Bolajaring 2015
Jadi, rasanya inilah pasukan yang akan bawa cabaran bulan depan.

Bolajaring 2015
Semoga berjaya yea :)

Nanti kalau aku berkesempatan, aku akan hapdet. KBaiiii