Home » » Jujurlah Padaku...

Jujurlah Padaku...

EmpayarUtama - Monday, February 13, 2012 : 25 comments

Ceh tajuk macam mengayat awek der. Tajuk tu ditujukan pada diri sendiri bukan apa pun.

Masuk je 12.2.12 semalam aku bukak innit dan ternampak satu tajuk entri seo menarik. Masa tu baru saja dipos pukul 12.11 tengahmalam kira segar dari ladanglah.
Aku tak nak jadi anon, terus bagi pandangan ikhlas pasal 3-4 pop up iklan yang mengganggu bila tekan apa saja link yang ada kat situ. Aku kata itulah sekali kot aku datang belog dia. Takdelah tulis yang tak elok cuma tulis tips tu bagus untuk mereka yang cari duit jika beriklan dan berdasar pada belog aku - aku tak mengejar trafik tapi suka berkongsi pandangan; suka orang datang baca apa yang aku ceritakan. Aku taknak orang cuma klik 2-3 saat pastu terus cabut tak mo baca dan kongsi pandangan mereka... Itu komen pertama untuk entri tu tapi bila aku jengah balik tiga jam pastu... komen aku kena delete seyyyy... sedih tul.


Tapi itu belog dia suka hati dialah nak buang ke tak; kan?


Entah tetiba je aku boleh layan lagu kat youtube hahahahahampagas tul...




25 Comments

25 comments:

  1. ekekeke tetiba EmpayarUtama jadi jiwang plak layan lagu tue hihi...

    owh sungguh agak kijam bila komen kita didelete...

    ReplyDelete
  2. meh komen kat misz domu..confirm tak kena delete..

    sabo je la.. dia TER"delete"je kot.. huwahuwahuwahuwahuwahuwa..

    ReplyDelete
  3. Ada juga yg macam tu ke? Kakak tak kisah kalau nak komen -ve pun kakak baca je... kata pandangan/komen mestilah ada +ve dan -ve....

    ReplyDelete
  4. ada jugak cenggitu yea..sentap agaknya...hehe..kat mana tutorial?

    ReplyDelete
  5. sampai hati dia delete..
    komen tu kan membina....

    ReplyDelete
  6. laa...komen didelete...menyayat hati betul la..haha

    ReplyDelete
  7. @Cikgu Ma;
    tutorial kat komen box entri Sitemap. Patutnya saya buat satu entri asing kan? Ntahapahapalah saya ni :)

    ReplyDelete
  8. tu la. kdg2 blogger ni tak leh terima pandangan orang lain sebab dia rasa blog dia dah cukup bagus......

    ReplyDelete
  9. dlm berblog pon ada hasad..xfaham jaja =.="

    ReplyDelete
  10. komen kena dlete. haha. gelakkan dia. haha..

    err..jap ag komen aku ni kena dlete..hakhakk..~

    xde la. trus sound cmtu terkejut tuan rumah. cian dia. ntah2 nangis. hakhak..~


    jujurla padaku....~ karok karok..~

    ReplyDelete
  11. bosan kalau masuk blog yg sgt kejar melampau2 earning.. :)

    ReplyDelete
  12. huhu...sbor je la..nak buat cmner..kita dh bg komen tp di hargai..lain kali xpyh komen dh..huhu

    ReplyDelete
  13. HHAAHHAHHAHA kecik ati plak die.

    Btw aku ade la 4,5x dpt notification kt emel yg sipolan2 komen n3 aku.. Komen2 biase. Skali bile aku tgk blog komen2 ni xde. Sorang tuh je xde. KOmen org lain ade. Apsal tuh? Dlm byk2 entry ade la 3,4 n3 kne mcm tuh.(lain2 org) Hope pengomen tuh x cute2 n jiwang2 cam ko n kck ati trus kte aku delete komen die.. Huhuhu. Tp ni cite benar.

    ReplyDelete
  14. dulu popular lagu tu,
    jadi siulan.. teringat pula cerita lam ;D

    ReplyDelete
  15. sabar je lah..tersentap kot dia dengan komen tu..^^

    ReplyDelete
  16. Assalam...
    Rasanya, dia tak dapat terima komen negatif kot...

    ReplyDelete
  17. xpe la eu.dia xmatang n xleh trima tguran.biarla.hope satu hari dia sedar kesilapan dia.at least eu dah tegur.bravo tegur orang jenis macam tuh

    ReplyDelete
  18. hahaha,,kesian,,dia tak mahu menerima kritikan pedas dari kau..pedas ke masalahnya??

    ReplyDelete
  19. banyak blog yg ada iklan menyemak ni...kdg2 layan jugak,kebanyakan masa tekan X je...hehee.komen kena delete,terasa ati le tu kot...;p

    ReplyDelete
  20. assalamualaikum bro...

    memang terasa hati bro bila komen kena delete,aie pernah jugak komen blog lepas tu usha balik dah kena delete...padahal komen yg biasa jer pun...

    *terima kasih bro sebab bertanya khabar,aie sihat alhamdulillah..cuma jarang on9 la ni...

    ReplyDelete
  21. adehhh..napa terdelete...siyes terasa wooo...

    jangan delete komenku..ehhehe

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~