Home » » Masa Masa Bosan

Masa Masa Bosan

EmpayarUtama - Monday, March 9, 2020 : No comments

Kalau korang bosan dan ada sikit masa, korang buat apa ya?

Aku kalau gi kerja, bila time nak balik akan ambik 5 ke seploh minit men game. Aku tak berapa gemar bukak fesbuk atau wazap sebab kalau dah tertengok fesbuk tu; bukan kata 5 minit. Boleh jadi 50 minit pun tak habis nak skrol huhuhu.
Jadi aku men game je. Game yang memang satu satunya aku donload dan rajin main – Bubble Witch 2 Saga.

Dekat lima tahun jugakler layan, tetiba dah lepas Level 1700. Cuma satu pemain je aku tak terkejar nama dia Toby.

Game nih kira ok ler. Tak cerewet sebab sekarang nih ada game dalam game. Selain dari lengkapkan Level, ada teamwork untuk 'Bingo'. 3 pemain dipilih secara rawak dan dalam tempoh 24 jam kita cuma boleh lengkapkan 2 pilihan butang je.

Kalau teamwork bagus, sekejap je dah dapat 'Bingo' dan boleh main Bingo lain pula. Tapi selalunya dapat pemain yang langsung tak ada teamwork.

Kalau sapa-sapa ada main game nih dan nak tau Level mana yang mudah untuk lengkapkan gamenya; haaa camni (tapi separuh je aaa, nanti panjang pulokkkk posting nih):
Froggles / Red / Blue Bubbles – Level 1247. Clouds / Defeat Morgana – Level 21. 1 level ada 3 Morgana. Kalau nak defeat Morgana 4 times, main level 21 tu 4 kali, kalau dia minta kill 20 Morgana, main le level tu 7 kali. Untuk Clouds, Sekali habis 1 level 21 tu, dapat 41 clouds

Free the Ghost – Level 24 (Kalau diminta free 4 ghosts, mainle 4 kali level tu)

Yellow Bubbles, aku main level 27

Green atau Purple Bubbles, pilih level 33. Kalau arahannya nak kumpul Purple tapi level tu keluar green, Endkan game tu.

Kita diberi 5 nyawa. Kalau habis nyawa, tambah le lagi kat butang bawah kanan tu dan sambung main lagi.

Bubble Wheels / Cursed Bubble - aku ambik Level 731, ada 10 wheels untuk level tu. Nak 50 wheels men le level tu 5 kali. Black Bubbles - Level 679.

Dalam Bingo, elakkanle pilih butang-butang 'star', win level atas, penggunaan hadiah-hadiah bagai tu sebab tu semua power level/hadiah yang kita penat kumpul. Men game nih nak kumpul power level/hadiah; tapi men bingo nak kena guna benda tu utk dpt hadiah lain pulak... Kalau dah kumpul banyak boleh ler guna hehe.

Eh masa dah time, k bai nak balik dah ni...



0 Comments

No comments:

Post a Comment

Tulisle apa pun, aku baca ^_~