Home » » Ekspresi

Ekspresi

EmpayarUtama - Thursday, January 20, 2011 : 2 comments

Specially dedicated this entry to Sharon Chan; and generally to all of you, readers

Terhibur dengan gelagat anak-anak. Terang cakapla, sapa-sapa yang ada anak; itulah penyeri rumah tangga kerana ragam dan kerenah mereka yang pelbagai. Ikut pengalaman aku sendiri - setelah sehari suntuk
bekerja, sampai aja kat rumah muka anaklah yang pertama sekali muncul depan pintu.
Paling menyenangkan hati walaupun masih dalam kenderaan; suara sorakan anak menyambut aku balik kerja boleh aku dengar. Masa tu hilang rasa penat satu hari kerja. Bila dah masuk rumah itu dah cerita lain. Sama ada aku betul-betul hilang rasa penat atau makin penat (ha...ha...ha...) aku ajalah yang tau.


Merajuk tak dapat keluar


Merenung jauh... Sama ada melihat masa depan, nak main buaian pusing, nampak kedai aiskrim, entahlah.

PEACE yang selamba >>>>>>> Dia nak bagitau Sharon Chan - Bila nak buat baby?

Apa agaknya dalam kotak fikiran budak-budak? Buat semua; it's so meaningful... to have kids

Pesanan penaja, jangan buang bayi. Itu kurniaan yang tak ternilai. Mereka mendoakan yang terbaek untuk kita. Mudah-mudahan Allah ampuni dosa aku, dosa kita semua.




2 Comments

2 comments:

  1. ramainya rakyat.. alhamdulillah.. setiap anak ada rezeki mereka yang tersendiri..

    ini ada pesanan penaja juga:
    sakit putus cinta ni lebih siksa dari sakit gigi..
    kalau sakit gigi tu, paling lama seminggu baik..
    sakit putus cinta.. makan tahun beb..silap2 seumur hidup merana..

    hahahaha <-- gelak cover line.. :)

    ReplyDelete
  2. Alamak, kena cari baju hujan (bukan payung lagi nih)

    Kuat tempiasnya...

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~