Home » » Menang?

Menang?

EmpayarUtama - Tuesday, July 12, 2011 : 5 comments

Sebenarnya aku tak ada cerita apa pun hari ni. Cuma kat sesapa yang selalu jengah, jangan tergezut pulak nengok blog dah bertukar wajah. Bukan disengajakan. Aku dok tekan sana, tekan sini tapi kolum follower tu tak keluar-keluar. Sudahnya aku guna aja template yang blogger sediakan sambil buang mana-mana yang patut.
Aku ni bukan reti sangat pasal kod-kod html tu, itu yang hancus blog aku siang tadi. Jadi aku ambik yang simple ajalah.

Oh ya, cerita pasal menang. Aku sebenarnya risau kat anak aku sebab selalu sangat ponteng sekolah agama. Masa dia banyak habis kat latihan Ghazal. Tapi syukur juga dia tak tercicir bila aku tengok keputusan setengah tahun Senin lepas. Sekolah kebangsaan pun Alhamdulillah, rekod agak cemerlang walaupun banyak masa dia kat luar kelas.

Minggu lepas dia dalam kumpulan Mutiara Ghazal masuk pertandingan di Batu Pahat anjuran Yayasan Warisan Johor Peringkat Sekolah Rendah. Berbaloilah sebab jadi juara.

Ini gambar kat paper aritu:
Mutiara Ghazal

Yang bawah ni sebelum buat persembahan kat Tropikal Inn Khamis lepas:
Mutiara Ghazal


Satu lagi aku risau juga tentang anak sulung aku tu. Ujian demi ujian untuk dia mengadap UPSR sebenar bulan September nanti. Jadi buat sapa-sapa yang baca entri aku sampai habis ni, tolong doakan sekali yea agar anak aku tu cemerlang dalam UPSRnya. Aku yang cuak plakkk...





5 Comments

5 comments:

  1. Assalam..
    Moga2 anak ko berjaya, InsyaAllah..
    Mesti bangga kan kalau anak kita menang dlm bidang yg diceburinya..

    ReplyDelete
  2. huhu.. mmg ramai yg bising psl followers tue.. at last, dier kuar jugak dgn muka baru.. :)

    anak tue tgh berkembang. tgh jumpa yg dier minat. bila disupport dan ditmbh nasihat dan bimbingan, bukan takat ghazal boleh juara, UPSR pun boleh 5A. insyaAllah.. :)

    ReplyDelete
  3. @izfanora; makasih juga. Yang nak UPSR anak sulung. Hero tu no. 2

    ReplyDelete
  4. Salam nak tanya lah anak ni sekolah mana yer? kalau nak panggil kumpulan ghazal ni untuk majlis perkahwinan boleh tak? saya sedang cari kumpulan ghazal kanak-kanak macam ni.tlg emailkan saya maklumatnya yer... ennyra_fatinah@yahoo.com

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~