Home » » Ohsem Anniversary...

Ohsem Anniversary...

EmpayarUtama - Friday, February 10, 2012 : 28 comments

Aku cuba buat sticky post nih tak taule menjadi ke tidak. Kalau menjadi - pastu ada cerita baru aku nak kongsi (tu pun kalau ada cerita barule); dia akan duduk diam-diam kat bawah cerita ini gamaknya. Ceh macam aku lak yang buat segmen.

Walaupun belog aku tak pemes cam, aaa, cam belog sapa ya... ala cam
belog-belog yang pemes tu lah tapi aku cuba jugaklah pomotkan belog remy. Tapi pengikut tegar dia kan; jeng jeng jeng:

AYIE ABAS ni memang tiap hari dok menjengah takut orang lain curik nombor lima ratus tu. Dengar cerita remy pun dah janji dengan dia kalau berjaya dapat no 500 dia rela hadiahkan tiket Air-Asia ke Langkawi yang dia dapat dengan harga seposen tu untuk bulan Oktober nanti kat AYIE.
Orang lain dia tak janji tau jadi jangan ngengada nak mintak jugak tiket tu yea ^_^ Erkkkkkk betul ke? Aku tipulah hehe tapi cerita dia dapat tiket seposen tu aku tak tipu, aku jeles sebenarnya sebab tak dapat huhuhuhu sedey...

Kena pulak remyhazza ni - suka betul dia nengok wayang. Citer omputeh yang dia pomot (eh AYIE ABAS pun pomot jugak rupenyer...) buat aku teruja tu yang tiap ari dok memujuk awek kedai enset tak taula entah ada lagi ke tak cerita tu kat Pelangi Cinema :p
Alamak gambar terlebih border

Setakat yang aku taula, remyhazza ni tak masukpun kategori belog resepi atau masakan tapi penuh dengan makanan. Kejap-kejap nampak makanan, kejap-kejap nampak makanan. Kena pulak masa aku bukak (selalunya tengahari takpun lepas tengah malam) perut jadi lapar daaa... Banyak kali jugak aku mohon jadi tester belum berjaya lagi.

Banyak lagilah cerita best kat belog remy nih, mehlah pegi belog dia kalau belum kenal manalah tau ada rezeki korang nanti dapat hadiah kannnnnnn??? Ada spesel offer nih sampai 10 Feb 2012 je (hehe cam iklan cupcup la hehe)





28 Comments

28 comments:

  1. tak join lagi...curi masa, update jap..tang ohsem anivaseri terlupa nak buat...adoi...time rehat satgi kena join jugak...

    ReplyDelete
  2. betul tue encik Empayar...selalu bila jengah blog remy jer mesti buatkan kelaparan dengan gambar2 makanan dia hihi..

    ReplyDelete
  3. eh sama la blog aku pon tak pemes :) set sikit :)

    ReplyDelete
  4. oooo... kalau time lapar, bahaya pergi blog beliau ni. :-)

    ReplyDelete
  5. eleh..memalu pulak EU..diana punya blog lagi la tak pemes.. :)

    ReplyDelete
  6. eh Empayar Utama blog aku femes la hahaha <--- perasan gila...

    lapor la plak tengok makanan dekat blog remyhazza makan jom... :)

    ReplyDelete
  7. ehem...patut laa dari tadi ayie asyik tersedak jer..ada org sebut2 nama ayie rupa nya...hehe3 :P

    ReplyDelete
  8. jaja lagi laa tak femes..

    suka je dtg senyap2 kt blog remy..ekeke

    ReplyDelete
  9. wah..selalu yer promot belog remy nie..hehehe.. baguih2..

    ReplyDelete
  10. empayar..... maaf ler lambat singgah....
    busy dgn mega menu structure ... hari2 kena overtime.....

    tapi remy nak ucapkan.....
    entry empayar memang terbaik.....
    remy pun tak perasan yg ayie tu belum follow pun....harap2 dpt ler jadi yg ke 500 tu....

    terima kasi ye empayar.....
    atas sokongan yg ohsemm giler...

    ReplyDelete
  11. otw g tgk remyhazza.

    sape tu..? oh knape taktau ni..hehhee

    ReplyDelete
  12. blog ayie mmg selalu terjah...nak terjah blog remyhazza pulak..hihi

    ReplyDelete
  13. semakin luas empayarmu.. Salam Maulidur Rasul.. =)

    ReplyDelete
  14. salam ziarah..
    mmG 0hsemm la blog2 depa nie..
    hehe..untung laa

    ReplyDelete
  15. dah macam juru jual dah..hihihi..siap de special offer.hihihi..

    ReplyDelete
  16. rasa mcm incik empyr utama nie dah updte entri nak serupa entri yang nie..ataupun misz domu yg bermimpi...

    amboi2.. promote nampk yer.. hehehe.. blog incik empyr ni tak femes kononnya.. tapi followers..amboi..xckup nak kira dngn tangan...hehehe

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~