Home » » Koleksi DOMU-KON

Koleksi DOMU-KON

EmpayarUtama - Tuesday, May 1, 2012 : 9 comments

Selamat Hari Pekerja buat para pekerja yang cuti dan bekerja hari ini. Rasa macam nak buat cerita pasal koleksi tapi tak tau koleksi apa. Nanti aku ambik koleksi kertas Alya mungkin boleh jadi satu cerita kat sini.

Empat hari juga aku ambil masa baca semula semua cerita-cerita
yang aku dah pos bila nampak banyak komen-komen baru dari kengkawan. Iyalah, bukan banyakna pun bercerita. Setakat setahun setengah selepas dapat balik blog ni - cuma ada 171 cerita. 13 lagi deraf ntah bila aku nak pos tak taule.

Opps sebelum lupa - teori aku pasal Buffered Earning (BE) agak betul, sama macam yang aku cerita kat sini sebab sebulan setengah blog ni tak berusik tetiba entah bila ntah ada lagi satu BE melekat:

Tapikan; ada juga cerita yang aku tulis tu, aku sendiri rasa blur. Nasib baik komen kengkawan jadi pemberi semangat dan menyerikan balik blog aku yang aku rasa - ntahlah yea...

Meh aku kongsi satu lagi blog yang korang mesti suka sebab pada pemerhatian aku, dia ni memang minat membaca. Banyak juga cerita dia, pun santai juga. Dulu adalah sekejap dia tutup blog sampai aku nak bacapun tak dapat. Tapi sekejap je pastu dah bukak balik.


Aku sebenarnya suka baca komen-komen dia. Kalau tak paham dia terus terang je tulis tak paham. Tak caya?


Ini komen kat Cerita Kedai Kopi. Tapi dia rajin, gi jengah blog Sue Unnie.. pastu bagi komen balik kat sini.


Yang ini pula, aku letak diri aku sebagai salah seorang penonton yang ada walaupun sebenarnya akulah mangsa kedai gambar tu...


Memang dah sifat dia rajin membaca, erkkk diakan pembaca berita sambilan tak gitu? Cubalah gi tanya. Aku malulah takut salah pulokkk. Tapi kalau ikut pada apa yang ditulis; dia akan baca berulangkali sampai faham


Dan yang ini memang buat aku ketawa tiap kali aku baca balik cerita pasal Sitemap nih:


Buat pertama kali dalam sejarah aku buat tutorial dalam ruangan komen, mengarut betul ntahapahapalah aku ni kan...



Itu antaranya, banyak lagi sebenanya. Terus terang aja, aku tak pandai promot blog kengkawan tapi aku cuba hehe jangan mare aaaaa... Haaa inilah antara koleksi Domu-Kon aku. Marilah jengah blog dia baca celoteh dia pulak.

Misz_Domu - kamu antara penyeri blog aku. Terima kasih yea ^_^




9 Comments

9 comments:

  1. bertuah domukan..... ingat makanan yg panas2 tadi...he3

    ReplyDelete
  2. memang owner peminat tegar domokun,kawaiii..hehe

    ReplyDelete
  3. wah... incik empayar utama... terharunya..ok..yang nie..baca sekali je..dah faham..hehehe.. mula2 ingat koleksi domu-konn..nak gak tengok..hehehe..

    membaca entri nie.. sambil dengar background music blog incik empayar.. fuhh... terhaur for sure.. tambahan tgh sedih..

    incik empayar utama... kamu pun penyeri blog saya..thanks yer..

    maaf..baru singgah..tenet ada probs.. ni blog prtma misz domu singgah..

    regards,
    misz domu

    ReplyDelete
  4. ekeke salah seorang peminat setia blog EU yg bersedia cakap terus terang...bagus misz domu...kalau jadi chegu sure semua murid dapat A sebab mesti dia explain sampai semua paham...



    erkkk paham ker tak apa saya komen hehe.. =)

    ReplyDelete
  5. salam;
    Oklah promote tu...lama tak berblog?.

    ReplyDelete
  6. Ooo, selalu jgak terjah blog dia, haha

    ReplyDelete
  7. Walaupun saya baca silent reader blog encik, cuma nak cakap je yang saya dah dapat mengangak dari awal mangsa kedai gambar tu encik :)

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~