Home » » Perjalanan Yang Belum Selesai

Perjalanan Yang Belum Selesai

EmpayarUtama - Monday, October 15, 2012 : 17 comments

Abang Remy datang lagi dengan segmen Ohsemnya. Aku pulak makin sibuk ada hobi baru nantilah aku cerita.

Oleh kerana aku tak menyempat nak hapdet blog, aku letak cerita ni sampai 15 Oktober - sampai tarikh tutuplah kiranya. Tapi kalau ada cerita lain yang nak aku kongsikan (kalau adalah), kena scroll kat bawah yea :)
Segmen nih baru bermula semalam. Dan ini banner terkini untuk segmen abang Remy: "Jom follow - Aku Cuma Seorang Kulikutif !!! Ohsem giveaway":

Sejak ikut blog Remy, rasanya ini kali ketiga dia buat segmen. Memula tu segmen " jom follow blog remyhazza " sebelum hujung tahun 2011. Masa tu follower dia belum jejak tiga ratus pun. Aku suka nengok peten dia yang akan jengah balik siapa yang datang belog dia tak kira berapa kali pun dalam sehari. Yang bestnya aku dapat hadiah tau hahahahahahahahah (jangan jeles)
Awal tahun 2012, dia bukak buku baru dengan target 500 followers sebelum 10 Februari 2012.

Follower ke 500 dia
- Ayie Abas


Yang ini aku tak sempat join (camana tak sempat tapi boleh pulak buat entri aaa?) tapi tolong pomot jugak sebab masa tu aku suka baca review dia pasal wayang dan belog dia penuh makanan. Kalau lapar je aku bukak belog dia hahahahah.

Dan hari ini, pengikut abang Remy dah meningkat lebih dua kali ganda berbanding sebelum dia bersegmen dulu.

Haaa apa lagi, marile ikut Remyhazza atau join segmen terbaru dia --- > kat sini.

Moga-moga Remy dapat capai target lebih awal ^_^






17 Comments

17 comments:

  1. misz domu pun dah follow..hehehe..tapi dia xsinggah lah blog misz domu yg ntah pape..tapi..dia memg suka review makanan..dan citer..

    ReplyDelete
  2. aku ini PEMALAS orgnya jadi aku dtg sini nak bagi ko sokongan moral seandainya ko sertai segmen ni... go for it EU :)

    ReplyDelete
  3. hehehe..ramai jugak yg update psl Remy Hazza ni ye. saya x sempat nak follow dia. nnt akan follow jugak. all the best to u too EU!!

    http://suriaqistina.blogspot.com/2012/10/fenomena-matahari-di-kelilingi-pelangi.html

    ReplyDelete
  4. Salam...

    Good luck dalam segmen ni ye...Nanti Azera join..Anyway Azera singgah & follow sini ye...

    Dijemput untuk join segmen Azera....

    [GIVEAWAY] Kelasss Kau! Apa Rahsianya?

    ReplyDelete
  5. remy mmg blogger paling friendly kan? betul2 friendly....sbb tu ramai blogger senang dgn dia...

    aik? ayie pun masuk jugak eh? kekeke

    ReplyDelete
  6. Selamat bersegmenlah pada yang rajin join tu.

    ReplyDelete
  7. Oh, oh, mintak maaf semua. Hehe sebenarnya saya tak join pun cuma tolong promot blog kengkawan.

    Bila kita join sesuatu segmen, GA atau yang sewaktu dengannya - kita kena hantar link ke ruang komen blog penganjur. Saya tak hantar, dulu pun tak pernah hantar ^_^

    ReplyDelete
  8. Abg remy memang blogger yg sangat mesra alam even kenal hanya di alam maya sahaja. Dan abg remy antara pengomen paling setia di setiap blog yg disinggahinya.


    dan sebagai tanda sokongan pada abg remy, eyza pun turut join GA kali nie.

    ReplyDelete
  9. blogger remy tak sombong....jom follow dia...rasa mcm nak join segmen dia tapi takde inisiatif nak buat entry lagi...kui3

    ReplyDelete
  10. bRo empayar....
    3 kali remy baca entry nie..... tak sangka sampai begitu detail bro reviewkan segmen nie....
    tak terkata dgn sokongan sahabat semua..... dgr pulak dgn lagu yg mendayu kat sini..... betapa remy sedar..... hargailah org2 disekeliling kita......so remy amat menghargai sokongan kenkawan semua.....
    sebagai balasan...remy tetap nak kira entry nie tersenarai jugak..... kalau sudah tertulis rezeki bro nanti.....

    p/s:-...cik domu-kon tu jgn kechik hati ya.... insyaAllah..tunggu kehadiran remy nanti.....dh tersenarai dlm pren together gether dah.....

    ReplyDelete
  11. Salam dear.. Awesome blog! Pandai u design.=) Come join my segmen here if nak saya folo awk.. http://www.aimisyahirah.com/2012/09/segmen-cik-misya-nak-follow.html or visit this page http://dliajanediary.blogspot.com/2012/09/gadis-bermata-cantik-antara-peserta.html?spref=fb untuk support saya dalam modelling!=)

    ReplyDelete
  12. hi
    http://dhiadirham.blogspot.com/2012/09/jom-follow-aku-cuma-seorang-kulikutif.html

    ReplyDelete
  13. Singgah sini,

    Dari segmen yang sama,

    Dah follow dah =]

    Jom follow blog saya,

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/jom-follow-aku-cuma-seorang-kulikutif.html

    BTW, Jom meriahkan GA nie jugak

    http://angellovesoldier.blogspot.com/2012/10/giveaway-by-izwan.html

    ReplyDelete
  14. Sekarang blog tuan Remy sudah berubah. Lebih tampak keanak-anakan pula.

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~