Home » » Maaf Aku Memang Tak Sempurna

Maaf Aku Memang Tak Sempurna

EmpayarUtama - Wednesday, October 8, 2014 : 3 comments

Haaa ini bukan ulasan wayang cam dulu cuma aku tetiba rasa bersalah dok promot cerita-cerita Melayu kita yang sekarang ini. Iyalah bila kita kian galak disogok dengan cerita sebegini dan berdasar jumlah peningkatan penonton; rasanya kita dalam tak sedar disuruh menerima; menerima dan bersetuju menerima isu yang diketengahkan. Ianya dah jadi macam nilai murni dalam corak kehidupan era baru kita erkkkk betul ke aku tulis ni?

Heheheheh aku tak pandai ulas tapi aku harap tak singgung mana-mana pihak yang buat buku, buat belog, buat bodoh, buat page, kongsi kat applikasi, sedara mara suku sakat atau kengkawan yang buat promosi. Rasanya cerita-cerita sebeginilah yang popular dua tiga menjak (siap bandingkan hero dan heroin cerita mana lagi best) walaupun olahan ceritanya berjaya menutup isu sebenar KAWIN KONTRAK. Cuba buat carian kat Google dan yang terbaekkk : Persatuan NGO Gesa Kerajaan Laksanakan Kahwin Kontrak Untuk Kawal Kes Buang Bayi. Ahahahahahahahah siap sokong lagi tu.



Hari pertama saja dua juta penonton. Perempuan mintak hitam putih kontrak; lelaki kata ok. Penonton suka. Tok kadi tak tau apa-apa...



Jangan mare yea ^_~




3 Comments

3 comments:

  1. I tertunggu2 bila la nak habis genre drama kawen paksa ni..memang la happy ending tapi... buat bodoh lebih baik. hahahah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahahahahah Nastyna
      kawen paksa ok sket kot berbanding kawen kontrak yg ada itam putih

      Delete
  2. KA mmg lama x ikut citer2 melayu ni, satu sbb jaln cerita semuanya hmpr sama, dua sebab waktu siaran mkcm x sesuai je hehehe

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~