Home » » Entri Tak Popular

Entri Tak Popular

EmpayarUtama - Monday, February 18, 2013 : 21 comments

Jeles tul bila singgah kat belog korang; nampak popular posts sebab cerita-cerita rojak aku tak boleh keluar punnnn. Sudah ku cobak beberapa kali namun hasilnya hampehlar. Ada belog-belog tu siap buleh timbul tenggelam timbul cam nek tangga cantik betul aku nengok. Sampai meleleh leleh air liur limau yang aku tengah makan ni.
Hehe sori aku tengah mentekedarah limau Raya Cina sapa bagi ntah. Ada yang masam tapi aku belasah je. Eh kita balik kat topik asal.

Dapat camni pun ok pe -----> Entri Popular



Bukan apa, aku suka nengok belog Diana Aziz masa dia buat Entri Paling Popular minggu lepas. Aku cuba buat ikut tutorial yang digugel:



Hasilnya?
Macam kat bawah ni:
Dia tak nak keluar der agaknya sebab semua tak popular, pageview tak sampai seratus pastu semua pageviewnya sama kot. Aku fikir nak letak secara manual, satu pun cukuplah. Aku ada pilih 3 cerita lama korang boleh cadangkan tak mana satu yang sesuai untuk aku tempek kat tepi tu?





21 Comments

21 comments:

  1. letakkan je semua tu. hehehe. saya pun edisi main belasah je popular posts tu. yg kita x sangka boleh jadi popular post tau

    ReplyDelete
  2. kalau ade 5 popular post lagi best! baru popular..nak letak smpai 10 cam menyemak sket...

    ReplyDelete
  3. bubuh jer ketiganya bro...remy tetap layan......

    ReplyDelete
  4. saya suka singa mengaum di pasar raya..hehehe..

    ReplyDelete
  5. EU tempek lah mana2 pong..jaja tetap baca ^__~ wink2

    ReplyDelete
  6. Hamboih...EU boleh letak ketiga-tiganya.. ramai yang nak baca tau..

    P/s : EU, nak buat komik cam EU nak tu pun boleh.. PM je kami yea :)

    ReplyDelete
  7. suasana di stesen bas tu.. dah macam suasana hari raya plak

    nah?!ko tengok kan mood raya aku tetiba datang mencanak2!!

    ReplyDelete
  8. suasana di stesen bas tu.. dah macam suasana hari raya plak

    nah?!ko tengok kan mood raya aku tetiba datang mencanak2!!

    ReplyDelete
  9. p/s pada kak juga mungkin ada benarnya ..setuju..mereka lebih suka bergosip dr mendengar hal ehwal agama..

    "Dan jangan kamu mengikut apa yg tidak kamu mempunyai pengetahuan ttgnya.sesungguhnya pendengaran,penglihatan dan hati semua itu akan di persoalkan tentangnya.'(AL-ISRAK;36)

    ReplyDelete
  10. KA letak 5 yg selalu orng view !

    ReplyDelete
  11. tak letak pon...malas...nak baca entry lama, cari la sndiri...hehe..boleh camtu...kompem org meluat nk singgah blog saya lagi...

    saja x letak...ubah citarasa

    ReplyDelete
  12. tak letak pon...malas...nak baca entry lama, cari la sndiri...hehe..boleh camtu...kompem org meluat nk singgah blog saya lagi...

    saja x letak...ubah citarasa

    ReplyDelete
  13. macam pasrah jer bunyi ko tu bro... tarukla 3-5. bru nampak byk cket

    ReplyDelete
  14. Salam bro.....dah timbul balik ye...ingatkan dah tenggelam

    ReplyDelete
  15. Kadangkala yang tidak popular itu lah yang terhebat.. Lumrah manusia pergi ke kawasan yang ramai penghuni... =)

    ReplyDelete
  16. kot ada coding yg EU salah letak kot hehe...

    bagi eyza, ketiga2 tajuk entri tu boleh jer Eu letak kat tepi tu...baru nampak banyak sikit popular hehe..

    ReplyDelete
  17. Egegegegegegege saya boring aritu itu yang terkeluar cerita cam kat atas ^_^

    ReplyDelete

Tulisle apa pun, aku baca ^_~